måndag 13 januari 2014

Dag 1/30


Så nu är vi hemma igen! Tränade och pigga. Äntligen pigga ska jag säga. Nattsömnen har varit sisådär på resan. Men i natt har vi sovit gott i våra egna sängar. Jag jobbar hemma idag och smyger igång. Började med en god yoghurt och mandel och kokoschips. Å kaffe med kokosolja. It's good to be back! 
Därefter morronyoga och morrongympa. Tvättmaskinen går och jag ska nu ta en kopp te och vatten och slå på jobbdatorn. 

Dag 1/30? Ja, nu äntligen drar jag igång med min Paleochallenge. Tillbaka till ordningen. 

2 kommentarer:

  1. Hittade precis din blogg! Jättebra med pepp och recept :) jag började whole30 idag. Har ätit paleo-ish sedan maj men inte ätit så bra över jul. Men nu kör jag igång :) kommer kika in här ofta!

    SvaraRadera
  2. Härligt! Då får vi stötta varandra! Tack för titten!

    SvaraRadera