tisdag 7 januari 2014

2014 och jag är tillbax !!

I dubbel bemärkelse. Höstens revbensskada (revben 9-11 bröts den 15 aug med oerhörd smärta lång tid efter) satte P för både träning och bra mathållning. Lägg till jobb som aldrig har varit så mycket samtidigt...

Nåväl. Nu har jag och Magnus varit iväg och tränat, vilat och ätit väldigt hälsosamt. Så nu känner jag igen min kropp från i somras igen. :)

Jag är väldigt peppad och målinriktad. Dessa veckors träning visar på vad oerhört mycket min kropp klarar och vill utsättas för :)

För att klara mat och träning krävs: 
- planering
- förenklad matlagning a la Paleo
- sätta väckarklockan på sex varje vardag
- solhälsning
- intensiva kroppsövningar som drar igenom kroppen på sju minuter - vi kommer köra tre sådana rundor - garanterat vaken, pigg och smidig efteråt. Räknar med att kunna äta frukost vid sju. Och dra igång dagen. 

Så ska det gå till. 
För nu fortsätter jag med mitt hälsospår. Och inga fler skador tack. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar