måndag 16 september 2013

Ja ibland får man backa

Jag gillar inte att känna mig velig
Jag gillar inte att behöva backa

Jag har inte gillat att berätta vad tänker göra då jag riskerar att behöva skämmas för att jag inte klarar det eller red ut det. 

Jag gillar inte att jag inte vågade sätta upp offentliga mål gör risken att misslyckas. Varför då? För att misslyckas eller göra misstag betyder ju inte att jag är misslyckad. 

Nu till kärnan i inlägget :)

Jag backar vad gäller 5:2. Kanske jag tar det senare i höst eller ännu senare i livet. Det är inte rätt tajming när jag går med konstant värk pga revbenen - det gör mig trött. Jättetrött. 

Jag vilar i min Paleo. Som gör mig lycklig och fri. Och lätt. :)

Så tar jag det. 
Så får det bli. 

5:2 paus. 

3 kommentarer:

  1. Klart du kan backa!
    Det är viktigt att man känner att det funkar med övriga livet. Tycker du är bra som det är!

    SvaraRadera
  2. Själv klart kan du backa.Du är modig som
    erkänner det för oss.
    Om du tycker att du äter för mycket kött kanske
    du kan äta mer vegetariskt någon dag i veckan.Det va bara en tanke.

    Kan du förklara vad neuroner är för något.
    Ha en fortsatt trevlg kväll.
    Hoppas dina revben blir bra snart.
    Karin

    SvaraRadera
  3. Du har ju hittat din grej. 5:2 passar mig, men absolut inte alla.

    Kram!

    SvaraRadera