söndag 15 september 2013

5:2 - mitt upplägg

Så, planering är A och O för att bryta beteende.
Nu har jag satt mig ner och planerat för vilka dagar som jag kommer köra 5:2 och det blir måndagar och onsdagar.

Så här kommer mitt intag se ut:

   
Frukost:
1
,0 st Ägg kokt                                                                                 70 Kcal
1,0 mellan Tomat                                                                                 25 Kcal
1,0 litet Äpple m skal                                                                        62 Kcal

         

Lunch:
1,0 st Ägg kokt                                                                                70 Kcal
0,5 burk(ar) Makrillfilé konserv i tomatsås                                  119 Kcal
400,0 gram Sallad - Grönsallat gurka tomat paprika u dressing            64 Kcal


Middag:
12,0 dl Sallad - Grönsallat gurka tomat paprika u dressing                          96 Kcal

Totalt för dagen  506 kcal

Det blir bra! 

PS Matdagboken.se är en riktigt bra sajt med möjlighet att planera måltider, hämta recept och framförallt har de riktat in sig på att lägga fram förslag på olika matupplägg/vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar