fredag 9 augusti 2013

Stabil

Nu när jag går över till Whole30 är det slut på mjölkprodukter så som ost och yoghurt. Idag tog jag det sista av yoghurten och igår kväll det sista av gruyieren :)



Men det är viktigt att komma ihåg allt jag får äta. Som är mumsigt! Så i min värld gör jag inga uppoffringar :)

Istället för yoghurten får jag mosa mango, banan, jordgubbar, hallon eller annat gott. Eller så strör jag över müslin på lite fruktsallad. Magen jublar. Det är det som är viktigast. 

Vet du, jag har inte gått upp eller ner ett gram under hela semestern! Det är ju helt otroligt, i positiv bemärkelse. :) kroppen är lugn och stabil. Det ska bli intressant att se vad som nu händer när jag drar åt mathållningen något. 4 kilo till skulle sitta fint. 

Komma igång med träningen ska jag oxå. Typ idag. :) 

Jag känner rolig stark och faktiskt lite förväntansfull. Några dagar kvar på semestern. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar