fredag 16 augusti 2013

Dag 5 - kaosets dag

Uppdrag och telefon och ändringar och andra inslag av privat karaktär som kräver mitt engagemang gör denna fredag till en något rörig fredag, än så länge. Lägg till ett bombhot på Centralen som gör att jag inte kan komma till min kund med t-banan. Men inga problem utan jag tar ju den fina Emeliebåten som går till Nybrokajen, kollar ut genom fönstret och ser att hon ligger still. In på hemsidan för att konstatera att hon är tagen ur trafik den 17 augusti. Fattar ingenting. Nåväl, nu är en taxi beställd och min kund och jag får en date enligt plan. Nu inser jag att den 17e är imorgon!! och att hon nu ligger fint vid vår kaj.... *hrmpf*

Ja det får bli båtfärd hem istället.

Matmässigt så startade det bra: bacon och ägg. Nu till lunch fick det bli 5 msk musli och en banan.

Ser fram emot kvällen grill.

PUST vi hörs

1 kommentar:

  1. Vilken dag. Då gäller det att ha distans och lite coolhet :-). Hoppas att du ändå kunna sköta din kosthållning som du ville. Här är det också flyt :-)/Cat

    SvaraRadera