söndag 12 maj 2013

Jag satte ett mål...

Biljetterna till Bruce inköptes ngn gång i höstas. Jag bestämde mig för att jag fram till konserten skulle ha kommit i sån form att jag vid konserttillfället skulle känna mig bekväm i tighta jeans och t-shirt. För det krävdes träning och en viktminskning - gärna 10 kg.

Min inre mentala bild av hur det skulle kännas och se ut har varit en stark motor direkt och indirekt för mig under halvåret.

Emellanåt har jag också "glömt" bort bilden, men målet "att komma i form" har lyst starkt.

Jag kan berätta att jag inte lyckades med målet minus tio. Utan det blev minus ELVA istället!! :) hehe

OCH

jag hade tshirt och jeans igår. Bekväm i båda. Yihooo!!!

Ok. Jag har gått i mål. :)

Mitt nya mål är att:
- fortsätta äta Paleo
- få igång min träning igen med långa powerwalks, styrketräning och löpträning
- vågar jag hoppas på total viktminskning om 15 kg till början på augusti? Ja det tror jag!
- se till att mina nära och kära får ta del av min positiva sida ;)
- fylla på många skratt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar