onsdag 1 maj 2013

Dag 10 - whole30 - 1 maj!

Nu går vi in i en av de underbaraste månaderna på året. Stunden då liv spirar och lovar en tid av njutning och välmående. Varje år vid den här tiden sluter jag ett kontrakt med mig själv där jag lovar att jag ska njuta och uppleva vårens inträde! Det brukar gå så där. Vips schwish så är vi i mitten av juli :-(

Men i år! :)
I år ska det bli annorlunda!

Hur?
Genom att gå till (och från) jobbet. Äta tidigare på kvällen så orken finns att hitta på något innan solen går ner. Något som gör att vi upplever de långa dagarna. Ljuset som är med långt in på kvällskvisten.

Så får det bli.

Frukost i morse bestod av ägg och bacon
Lunchen av kycklingfile, grillad paprika och avokado.

PS. Jag är på tionde dagen av utmaningens 30. Och det har gått som smort :)



2 kommentarer:

  1. Hej! Jag snubblade in på din blogg för några dagar sedan och nu kikar jag in nästan dagligen. Jättespännande att läsa om dina resultat med paleo! Kul att få lite matinspiration också.
    Ha det fint!
    /Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna! Vad kul att du hittat hit och vad gullig du är som ger dig till känna :). Bloggen är både ett sätt för mig att hålla reda på mig själv men absolut mer för att dela med mig av det jag lär mig och kanske inspirera någon annan. Så din kommentar värmer verkligen tack!!

      Radera