onsdag 24 april 2013

Dag 3 - whole30 - frukost

Dag 3! När jag lägger huvudet på kudden har jag klarat av 10% av utmaningen!

Vaknade tidigt och kände efter om magen fortfarande är sur (i dubbel bemärkelse) och jag tror att jag mår bättre, men fortsatt öm i magsäcken. Och att göra tvåan på toa kan jag drömma om...

Frukosten idag fick blir det samma som igår. Ägg-banan med kardemumma, kanel och mandelsmör. Och en halv avokado.

Det ska bli spännande att se om jag står mig fram till lunch. Misstänker att just det där med att starta med banan på morgonen kan kanske störa blodsockret.

Återkommer om det.





1 kommentar:

  1. Vill du få igång magen rekommenderar jag Paleomüsli (t ex på kokosmjölk med bär i, paleogröt eller banan-& avokadoyoghurt) Det + ägg & kaffe brukar i alla fall väcka min mage. ;)

    Lycka till!

    Ps. Alla recept finns på Under vårt tak :)

    SvaraRadera