måndag 18 mars 2013

Motion - uppdaterat

2013 har oxå inneburit regelbunden träning. Vi kick-startade med en träningsresa på två veckor där vi fick uppleva det smärtsAmma med dålig kondis. Men som på kort sikt vände till det befriande bättre kondis. Över 30 träningspass hann jag med.

Väl hemma fortsatte träningen. Men inte på samma frekvens. Jobbet och livet tar ju sin tid. Men tre ggr i veckan minst.

Nu vill jag baka in den naturliga träningen och tänkte inte köpa SL-kort utan fylla på med ströresor och istället gå till jobbet. Idag startade jag med det :). Tur och retur.
50 minuter i vardera riktning. Och nu på eftermiddagen i någon sorts snöstorm i motvind!

Imorgon ska jag på jobb på Karlberg. Dit tar jag pendeln men hem tror jag bestämt att jag går. Räknar med att det kommer ta 80 minuter.

Tillagt tisdag kväll: japp det tog 80 minuter. Och var iskallt. Rent överjävligt kallt. Men jag tog mig hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar